even voorstellen, renault 12 aangeschaft

Plaats reactie

Topic author
renault12automatic
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 apr 2024 11:52
Actief als: particulier

even voorstellen, renault 12 aangeschaft

Bericht door renault12automatic »

Mijn naam is Peter, en samen met mijn zwager zijn we tegen een renault 12 aangelopen welke al bijna helemaal was gerestaureerd maar niet was afgebouwd.

Mijn eigen interesse ligt meer bij opel en dan met name de Monza maar ook het jaren 60 spul (a rekord) vind ik geinig. Mijn zwager is in bezit van een kever 1500 die hij zelf heeft gerestaureerd. Echter heeft mijn sleutel maatje een mooie renault 4 die hij van de grond af heeft gerestaureerd dus ik ben bekend met de cleon techniek.

Bij de sloop kwamen we een zo goed als afgeronde renault 12 automatic tegen met oranje interieur met de "veiligheidsstoelen" en op het oog helemaal compleet en bijna alles nieuw. Auto zag er onder het stof strak uit. Deze moest gered worden!

Dus zo gezegd zo gedaan. Hij staat al bijna op de klusplek, en tijdens de opbouwfase zullen we wel een en ander aan vragen hebben. Vandaar mijn registratie. Opbouw proces zullen we hier een beetje bijhouden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
renault12automatic
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 apr 2024 11:52
Actief als: particulier

Re: even voorstellen, renault 12 aangeschaft

Bericht door renault12automatic »

renault12automatic schreef: 30 apr 2024 12:00 Mijn naam is Peter, en samen met mijn zwager zijn we tegen een renault 12 aangelopen welke al bijna helemaal was gerestaureerd maar niet was afgebouwd.

Mijn eigen interesse ligt meer bij opel en dan met name de Monza maar ook het jaren 60 spul (a rekord) vind ik geinig. Mijn zwager is in bezit van een kever 1500 die hij zelf heeft gerestaureerd. Echter heeft mijn sleutel maatje een mooie renault 4 die hij van de grond af heeft gerestaureerd dus ik ben bekend met de cleon techniek.

Bij de sloop kwamen we een zo goed als afgeronde renault 12 automatic tegen met oranje interieur met de "veiligheidsstoelen" en op het oog helemaal compleet en bijna alles nieuw. Auto zag er onder het stof strak uit. Deze moest gered worden!

Dus zo gezegd zo gedaan. Hij staat al bijna op de klusplek, en tijdens de opbouwfase zullen we wel een en ander aan vragen hebben. Vandaar mijn registratie. Opbouw proces zullen we hier een beetje bijhouden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
  • Even voorstellen
    door BlueMoon » » in Dacia Duster
    3 Reacties
    236 Weergaves
    Laatste bericht door Pepone